O mně

Moje fotka
Vítejte a děkuji za návštěvu mého blogu, jsou zda vždy malé ukázky z fotek mých klientů a budu ráda za Váš koment. Můžete mě kontaktovat na klara.sramkova.photo@seznam.cz PROSÍM RESPEKTUJTE!!! NA VŠECHNY FOTOGRAFIE SE VZTAHUJÍ AUTORSKÁ PRÁVA. DALŠÍ ŠÍŘENÍ, KOPÍROVÁNÍ A DALŠÍ POUŽITÍ JE MOŽNÉ JEN SE SOUHLASEM AUTORA.

Štítky

středa 22. února 2012

Pár fotek z hor

Zase jsme strávili pár krásných dnů na chalupě na horách, moc jsem jako vždy nefotila, nějak mi to v těch odpočinkových dnech nejde, ale aspoň pár fotek, některé jsou jen z kompaktu:

Naše chaloupka



Sněhu bylo opravdu dost :-)

I "svačit" přímo venku se dalo...

    Holky s babičkou


Trakaře...

A taky jedna maminkovská

A naše rodinka

 Lyžařka a skorolyžařka

Tak jen pro tu krásnou krkonošskou atmosféru to stačí...tak hurá na hory!

Žádné komentáře:

Okomentovat