O mně

Moje fotka
Vítejte a děkuji za návštěvu mého blogu, jsou zda vždy malé ukázky z fotek mých klientů a budu ráda za Váš koment. Můžete mě kontaktovat na klara.sramkova.photo@seznam.cz PROSÍM RESPEKTUJTE!!! NA VŠECHNY FOTOGRAFIE SE VZTAHUJÍ AUTORSKÁ PRÁVA. DALŠÍ ŠÍŘENÍ, KOPÍROVÁNÍ A DALŠÍ POUŽITÍ JE MOŽNÉ JEN SE SOUHLASEM AUTORA.

Štítky

pátek 30. března 2012

Andrejka

Tohle focení bylo z těch náročnějších, Andrejka je osobnost, na kterou neplatí žádné triky a sliby odměn, takže jsem se švagrovou pěkně zapotila. Světlo bylo naprd, ISO ve výšinách a dostat Ajinku do pro objetiv ideálního místa bylo nemožné, takže jsem se s padesátkou mnohokrát prostě nevešla a z toho vzniklo spoustu usekaných končetin a ne zrovna ideálních kompozic. Ale vybrala jsem několik těch, které se tváří aspoň trochu povedeně.







Žádné komentáře:

Okomentovat